Entrevista a Susanna Tesconi

A aquesta nova entrevista parlem amb una nova membre del Comité Científic del VI Congrés d’Escola Valenciana: Susanna Tesconi. Professora dels estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicacions de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), es va doctorar en Educació per la Universitat Autònoma de Barcelona i és membre del grup DARTS, que es dedica a investigar les interseccions d’art, tecnologia i societat.

La seua especialitat és l’estudi de la interacció entre processos d’aprenentatge i tecnologia. En aquest àmbit, se centra a acompanyar les persones en el desenvolupament dels seus propis dispositius, eines i entorns.

Des de 2010 ha dissenyat i implementat laboratoris i programes educatius relacionats amb el disseny d’interacció i la fabricació digital per a diferents institucions com ara Tabakalera–Centro Internacional de Cultura (Donostia) i el Museu del Disseny de Barcelona.

Des de 2014 és també integrant de la Fablearn Fellowship, impulsada pel Transformative Learning Technologies Lab, de la Universitat de Stanford i la Universitat de Columbia.

Escolta aquesta entrevista:

Spotify Ivoox