Entrevista a Anna Esteve

Entrevistem una nova dona membre del Comité Científic del VI Congrés d’Escola Valenciana: Anna Esteve.

Anna Esteve és doctora en Filologia Catalana i professora del Departament de Filologia Catalana a la Universitat d’Alacant. Forma part del Grup d’Estudis Transversals, amb el qual ha participat en l’organització de diversos seminaris internacionals, i del Grup de Recerca de Literatura Contemporània de la UA.

Les seues línies d’investigació principals són la literatura catalana actual (especialment la literatura autobiogràfica), la didàctica de la literatura i la literatura infantil i juvenil catalana, matèria sobre la qual imparteix una assignatura a la Facultat d’Educació.

Actualment és vicedegana de Qualitat i Política Lingüística en aquesta mateixa facultat.

Escolta aquesta entrevista:

Spotify Ivoox