Conèixer les construccions de Pedra Seca del nostre entorn, descobrint la tecnologia dels DronsTransformació digitalCEIP Sant Anton – El Pinós (Vinalopó Mitjà)El patrimoni i l’ús adequat de les noves tecnologies són una eina fonamental per a treballar l’educació en valors. Amb aquesta experiència didàctica, adreçada a l’alumnat de cinquè de primària del CEIP San Anton del Pinós, hem après a respectar l’entorn i posar en valor la memòria dels nostres avantpassats, emprant l’ús de drons, una tecnologia al nostre abast i prou coneguda per l’alumnat amb l’experiència i suport de l’empresa DYSA – Drones y Servicios Aeronáuticos. Ens ha servit per visibilitzar a l’entorn més pròxim, l’art de la construcció en Pedra Seca, aprendre a estimar i cuidar la nostra terra i el legat de les nostres arrels així com adquirir nous coneixements tecnològics i digitals.