Projecte apadrinament lector amb ulleres lilaCoeducacióCEIP Sant Anton – El Pinós (Vinalopó Mitjà)L’alumnat de cinquè de primària i l’alumnat de cinc anys d’infantil, realitzen un treball anual d’apadrinament lector, programat al pla de foment de la lectura i al pla d’inclusió educatiu. D’aquesta manera l’alumnat de cinquè realitza un treball d’aprenentatge servei, contribuint a donar suport individualitzat a l’alumnat del grup de companys de cinc anys.

A més del treball d’habilitats socials i emocional què es desenvoluparà entre les parelles al establir vincles afectius produïdes per les relacions positives que derivaran dels encontres setmanals que realitzarem per a desenvolupar el treball de lectura.

En aquesta proposta per tal de commemorar el 8M hem preparat una activitat especial, on comptàrem amb la col·laboració i suport de la plataforma: El Pinós contra la violència de gènere, plataforma amb què estem realitzant anualment diverses activitats coeducatives, des de fa ja 8 anys, per visibilitzar el treball de les dones rurals, i la memòria històrica de les nostres iaies. I amb la qual realitzem un cinema-fòrum cada any per treballar i conèixer la gran xacra social què és la violència de gènere (al 25N).