Escola divertida | Capítol 4: Xavi Castillo

Benvolguda princesa, us regale açò perquè aprengueu a comptar, veureu que senzill que és…

A veure! – digué Po. I agafant l’àbac amb les mans, el desmuntà en un tres i no res i amb les nombroses boletes va confeccionar tres collars que li donaven dues voltes al coll, i una joguina per al seu gat.” (La princesa Paulina,El savi rei boig i altres contes. Empar de Lanuza. Andana Editorial”

Amb aquest fragment, dolç com la mel, incitem els somriures, la imaginació i la fantasia per crear els propis coneixements, per ser protagonistes del creixement personal de l’alumnat per fer un món divertit que infonga alegria i bon humor, ingredients imprescindibles per seguir sent humans.

Encetem aquesta secció amb la voluntat de tindre sempre presents les persones que fent cultura en valencià ens fan riure i somriure, ja sabeu: i amb el somriure, la revolta!