Entrevista a Consol Aguilar

Aquesta és la tercera entrevista a una de les dones que formen part del comité científic del VI Congrés d’Escola Valenciana. En aquest capítol entrevistem Consol Aguilar, catedràtica d’Escola Universitària del Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura de l’UJI. També és directora del Grup d’Investigació “Didàctica de la Llengua i la Literatura i Pedagogia Crítica”(creat l‘any 2000) i directora del Grup d’Innovació Educativa “Educació crítica i gènere”(creat l’any 2013).

Aguilar ha dirigit projectes lligats a l’educació de les dones i la memòria històrica educativa. També ha participat com a investigadora amb el grup d’investigació FRAC de la Universitat de Barcelona i en diversos projectes I + D dirigits des del CREA de la Universitat de Barcelona, com ara “Violència de gènere a les universitats espanyoles” i “Actes comunicatius i superació de les desigualtats socials en les relacions de gènere”.

Escolta aquesta entrevista:

Spotify Ivoox