Les nostres reinesCoeducacióTransformació digitalCEIP Alberto Sols – Sax (Alt Vinalopó)Aquesta experiència didàctica va dirigida a l’alumnat de cinquè de primària, es pretén treballar la realitat virtual visitant i coneixent les monarques valencianes medievals.
Contemplem la diversitat de l’alumnat treballant els diaris d’aprenentatge personal per tal de respectar els ritmes d’aprenentatge i a més el treball en grup per a la recerca de la informació pertinent amb la finalitat de realitzar la seua composició. Hem triat la plataforma round.me per a plasmar les creacions realitzades.
Amb aquesta experiència, he perseguit: potenciar els hàbits de treball, iniciar-los en matèria audiovisual, així com desenvolupar l’ús de les tecnologies desenvolupant amb esperit crític la selecció de la informació.
I per últim, he tractat d’aconseguir una fluïdesa en l’expressió oral ja que la investigació ha estat exposada a l’alumnat dels altres nivells del centre.