Els projectes del Magraner per al confinamentCoeducacióDiversitat i plurilingüismeTransformació digitalCEIP Magraner – Tavernes de la Valldigna (Safor)El confinament ha produït moltíssimes situacions familiars, socials, emocionals i personals vertaderament complicades. Pensàvem que havíem de buscar un punt de motivació en l’alumnat i les famílies, implicar la nostra comunitat educativa en l’educació davant aquesta situació tan problemàtica i buscar en tot moment la part positiva i el rendiment educatiu que poguera proporcionar el confinament.
Decidírem unir-nos i coordinar-nos per tal de treballar tot el centre en els mateixos projectes. Plantejàrem com a punt de partida que els projectes havien de centrar-se en la part positiva que poguera tindre el confinament amb els quals decidírem treballar valors com la cura del medi ambient, la solidaritat, la gratitud, l’empatia i la resiliència entre altres. És per això que sorgiren tres projectes. Calia presentar-los de manera digital, posat que el nostre alumnat compta amb recursos tecnològics, i utilitzàrem l’aplicació Genially.